joi, 24 iulie 2008

De capul meu

Mi-am facut blog.Functioneaza?Imi pun aceasta intrebare deoarece nu sunt inca sigura de victorie. Totusi,scriu ventru a putea verifica minunea ce tocmai se produce.Caci doar de o minune poate fi vorba in cazul meu...cunostinte minime in acest domeniu.Este trecut de miezul noptii,drept pentru care nimeni nu poate ride,momentan,de chinurile mele sper eu folositoare.Inu tocmai viseaza,dupa ce zadarnic m-a rugat sa trec si eu la somn.
Mi-a placut la nebunie ideea unui blog,cu atit mai mult cu cit il am drept model pe cel al nashului meu( Nashule,sper sa fii mindru de mine si sa nu faci comentarii acide la un biet incepator!)

3 comentarii:

  1. Scumpa mea ma bucur ca pot citi de azi inainte pagini ce cu siguranta imi vor face ziua mai frumoasa...Spor si sa ai trafic mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, si sunt mandra ca ti-am lasat primul comment;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am un comentariu pt Adriana . . . am citit despre tine ca esti autentica, naturala si frumoasa . . . autentica si frumoasa am vazut ca esti! Dar sa stii ca trebuie sa palpez sa vad daca esti naturala!

    RăspundețiȘtergere