vineri, 17 aprilie 2009

Mi-e gândul la el...




El nu e la fel de alintat ca mine, el nu zâmbeste ca mine, el nu are cozonaci pe masă, nici alte bunătăţi specifice acestei sărbători. El e Gavriluţă, prietenul meu. Aştept cu nerăbdare ziua de marţi, am pregătit deja cozonacul pentru el, nashii noştri m-au ajutat să-i pregătim o surpriză, iar prietena mea ,Lili , mi-a dat o mulţime de jucării care vor ajunge la sufletul său.


Florin şi Florina vă doresc din suflet o sărbătoare plină de fericire .Gavriluţă, te iubim!!!




3 comentarii:

  1. Ce dragut e Gavriluta cu florile acelea galbene in mana . . . e baiat sau fata?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ iulik: e baietel.
    @ florina : cand am citit am crezut ca e vorba despre iubitul tau. Bine ca am vazut poza si mi-am dat seama. Te admir pt asta! bv!

    RăspundețiȘtergere