luni, 12 aprilie 2010

La multi ani, scumpa mea prietenă!

   Dacă se întâmplă să te naşti într-o zi de primăvară ...

...înseamnă că fiecare minut al existenţei tale va fi
O perpetuă aşteptare...curiozitate maximă...
Fărâma de soare care îţi dezmorţeşte trupul te agită:
e mereu imprevizibilă, visătoare, la fel ca tine....
Aşa că, te rog, nu o critica atunci când
vrei flori  multicolore alese de prinţi dar ţi se oferă lacrimi de ploaie .
Acceptă ploaia cu lacrimile ei, şi ştii de ce?
Doar astfel poţi ajunge să visezi ....parfum de frezii.
Păsările? te asemeni cu ele, dar tot le  invidiezi! 
Ai văzut o parte din frumuseţile lumii dar...
Ai vrea, măcar pentru o clipă, să ajungi mai aproape de cer,
Nu din credinţă excesivă, (mereu vrei o minune, pentru a-ţi întări credinţa)
Ci din...maximă  curiozitate .
Aşa că, dacă se întâmplă să te naşti într-o zi de primăvară,
fii pasăre în zbor şi vino mai des acasă,
căci atunci când poposeşti la mine
zâmbetele noastre sunt triluri nesfârşite...
Apoi pleci, lăsând în urmă o....perpetuă aşteptare.
Doar ştii că şi eu sunt născută într-o astfel de zi!



P.S     La multi ani Adriana ! Dor de tine! Casa noastră este şi casa ta!Pupici

    

2 comentarii:

  1. Si eu te iubesc! Mi-au dat si lacrimile, nici nu se putea ca cea mai buna prietena sa nu scrie cele mai frumoase ganduri intr-o zi de primavara! :* Mi-ai facut ziua sa fie completa !

    RăspundețiȘtergere