luni, 4 august 2008

Dor de viata




S-a mai dus o zi din viata,dar nu aspectul acesta e relevant; daca e sa fiu trista ,atunci e pentru faptul ca simt ca nu traiesc cu intensitate aceste clipe. Parca as vrea sa cert viata , sa o scutur tare de mineca, cerindu-i minute, ore, zile mai ingaduitoare cu propria-mi fiinta.


Priveam azi pe fereastra, intr-unul din momentele mele de relaxare ( adica o pauza de 5 minute,dupa care aveam sa revin la cartile pe care le am de studiat pentru definitivat ).Ideea este ca nu-mi amintesc sa fi vazut ceva; si asta pentru ca in acele 5 minute ma certam pe mine insami pentru greseala de a-mi fi permis citeva secunde de respiro.


Un lucru este cert: grijile ne fac sa uitam de odihna. Am simtit azi pe pielea mea. Noroc ca sunt o fire copilaroasa,ce infrunta micile dificultati cu un hohot de ris.Si,ca sa fiti si voi in acelasi ton cu mine,va anunt pe aceasta cale ca in dupa amiaza aceasta am trudit la niste clatite, astfel incit norul gros de fum ce s-a aventurat prin oras provine din bucataria mea.


2 comentarii:

  1. Ai grija sa nu combini prea mult uitatul pe geam cu invatatul . . . rezultanta ar putea nu nefasta (sa nu te arunci de nervi) Succes la invatat!

    RăspundețiȘtergere
  2. scumpa mea eu zic sa pretuiesti cat mai multe 5 minute, sa cauti sa "terzesti" viata in jurul tau ..si gandeste-te ca poate uneori ea ne provoaca, doar ca prefeream noi sa ne uitam pe fereastra in loc sa alergam pe-afara :)

    RăspundețiȘtergere