duminică, 10 august 2008

Minunea e chiar in fata noastra


Am crezut intotdeauna ca minunile se petrec departe de ochii mei,ca nu sunt eu aleasa pentru astfel de clipe magice.Si totusi....cind credeam ca nimic nu ma mai poate scoate din umbra trasata adinc de banalitate,am zarit Lumina. Numele ei e Maria.( Ce nume frumos! ) Trebuia sa vina la nunta mea, dar era prea micuta pentru a face fata oamenilor pupaciosi:avea doar 2 kg!!! Azi a crescut strasnic : are 4 kg!!!! Minunea e acest pui de om cu ochii de azur!

Cuvintele nu pot descrie bucuria noastra si mai ales a parintilor,nasii nostri de suflet Ema si Iulian. Am realizat azi ca minunea se poate regasi in lucruri frumoase, cum ar fi zimbetul acestui copil, bucuria parintilor, bucuria noastra....

3 comentarii:

  1. Este intr-adevar o minune; o minune sunt si eu, tata - sot - nash - profesor - economist - blogger, o minune este Ema, care a facut seara asta o prajitura cu branza de vaci, cu miros de rom si dulce ca mancarea zeilor, o minune e Fam Catrici care poate preface ca prin vraja culoarea Mov intr-un Maro superb . . . ce mai . . . niste minunati!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi multi anisori frumosi Mariei!

    RăspundețiȘtergere
  3. OUPs je ne trouve pas de traduction
    ce n'est pas grave
    il est beau ce bébé j'adore

    RăspundețiȘtergere