miercuri, 3 august 2011

Voyage a la Mer Noire!

      Buna tuturor!Ma veti uri ,poate, pentru ca nu sunt constanta in postarile mele...imi asum acest lucru dar imaginati-va ca pasiunea pentru accesoriile handmade ( http://accesoriiflorina.blogspot.com/ )mi-a acaparat tot timpul liber...m-am lasat purtata de val, targul se apropie si vreau ,,sa fac o figura frumoasa",cum se spune:)
      Azi va arat fotografii de la maaaare! Eforie Nord ! A fost atat de frumos, incat eu, fire panicoasa,cu mari emotii la drum lung, imi doream sa mai raman, spre amuzamentul sotului care ma tot intreba: ,,Cum de nu ti-e dor de casa?"Las fotografiile sa vorbeasca!O zi frumoasa va doresc!
    
  Pour mes amis de tout le monde:
     Bonjour a tous! Excusez moi pour le retard, j'ai beaucoup travaille ,il y a des personnes qui desirent mes accessoires, je suis tres, tres contente ( http://accesoriiflorina.blogspot.com/ ).
    Mon voyage a la mer a ete extraordinaire, se sont les photos qui parlent.Bisous!!!



                                    





Un comentariu: